tisdag, augusti 01, 2006

Back in buisness!

Nu är det slut! Slut på semester, sol och lata dagar vid stranden. Jag har väl varit borta, både frivilligt och ofrivilligt, från bloggen i en och en halv månad tror jag. Under tiden har jag hunnit med följande:

- Ökat på det bättre vetandet med 5 poäng i Ledarskap
- Varit på möhippa som gick ut på att fira sig ner för en 40 meter hög bergshäll, som man sedan klättrade upp för igen... Hur roligt som helst, t.o.m. för den som är höjdrädd.
- Semestrat en vecka i Skagen, Danmark med min sambo. Underbart! Solbrännan är borta men vinet finns det lite kvar av.
- Varit på bröllop, Jonny och Susanne gifte sig under en ek vid en småländsk skogssjö.
- Jobbat natt som personlig assistent.
- Började igår ett nytt jobb på Centerpartiets riksdagskansli.

Detta har jag hunnit med hittills i sommar! Inte illa om jag får säga säga det själv.

Nu är det dags att börja bedriva valrörelse, det har varit lugnt nu alldeles för länge. Nu kan ni förvänta alltså förvänta er mer liv och rörelse på bloggen!!