torsdag, juni 01, 2006

Avgör bullbaket din partitillhörighet?

På Dagens nyheter har jag hittat ett roligt partitest. Här är det inte dina politiska åsikter som avgör partitillhörigheten, nej istället får du svara på hur ofta du bakar, hur mycket pengar du lägger på underkläder, och hur många gånger du omplacerat dina PPM-pengar etc etc.

Jag blev mest folkpartist, och minst Centerpartist och Socialdemokrat.

För skojs skull gjorde jag om testet, svarade att jag inte gått på bio senaste året, bakade varje vecka, jobbade mer än 40 timmar i veckan, inte la några pengar på underkläder och tyckte det var mycket viktigt med traditioner och att jag inte varit utomlands det senaste året... Alltså stereotypen av en centerpartist. Föga överraskande blev jag då mest Centerpartist...

Tror inte att det är så enkelt, men testa här ni också!

Inga kommentarer: