lördag, september 16, 2006

Kryssa Muharrem!

Om ett dygn har vallokalerna stängt, om ett dygn har svenska folket avgjort Sveriges framtid.

I morgon ska jag självklart rösta, men eventuellt närvara i den söndagsöppna valstugan, inte för att kampanja, utan för att svara på frågor från väljare som ännu inte hittat "hem".

Det som drivit mig i denna valrörelse är många, men framför allt Muharrem. Han har stöttat, kommit med idéer, drivit på, kritiserat och ibland slängt det gamla på sopptippen. Jag tror inte att Muharrem behöver riksdagen, men jag tror att riksdagen och Sverige behöver Muharrem. Jag kommer att kryssa Murre i morgon, jag hoppas att du gör det också!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Maria!
Jag är din namne och läser också till personalvetare (i Lund)...jag anser mig också ha Bridget Jones-kompetenser. Ja..det var nog allt.
Ha de bra!