onsdag, mars 01, 2006

Tiden går fort...

...när man har roligt, har inte hunnit skriva så mycket på bloggen på senaste veckan, så här blir det mycket på en gång:

Har varit på kurs med CUF mellan den 25-26 februari. Det var en verkligt peppande och underbar kurs, mycket trevligt folk, massor av intressanta föreläsare och ny kunskap, och som vanligt väldigt lite sömn...men det är så det ska vara! Känner mig väldigt peppad inför valet och ska jobba häcken av mig för att Centerpartiet ska nå framgångar i valet. Naturligtvis är framgången inget självändamål, men ett stort Centerparti betyder ju att de idéer jag tror på kan bli sanna!

Igår ordnade vi en debatt på Linköpings universitet. Debatten blev välbesökt och det känns som om detta var starten på valrörelsen för oss här i Linköpings. SSU:s distriktsordförande debatterade mot "vår" Muharrem och det blev en bra debatt om hur arbetslösheten ska tacklas.

Snart ska jag också avgå som distriktsordförande i CUF, har suttit sen oktober 2002 och det känns bra att få sluta, nya idéer behövs, men framförallt ny energi! Samtidigt ser jag fram emot att få göra annat i CUF, det finns så mycket som man vill göra, det gäller bara att prioritera och inte göra allt på en gång...

Japp, detta har hänt och kommer hända...under den gångna veckan har jag också glömt bort mina föräldrars silverbröllopsdag...ups!

More to come...

Inga kommentarer: